Pro jednotlivé produkty e-shopu či jejich varianty je možné nadefinovat konkrétní parametry pro srovnávače zboží. Jak na to se dozvíte v tomto článku.
Parametry jsou informace, které po vás vyžadují srovnávače zboží, aby dle nich mohli správně zobrazovat dle nastaveného filtru zboží vaši potencionálním zákazníkům. Zásadní parametry pro spotřebitele podle, kterých se často řídí při výběru produktů jsou: rozměry, objem, spotřeba energie, příkon daného produktu, barva, druh materiálu, určení a další.
Tyto údaje je nutné správně doplnit do XML feedu, který dáváte k dispozici konkrétnímu srovnávači zboží. Tyto údaje bývají ve feedu označovány pod tagem <PARAM>.
V inPage nemusíte feed nějak ručně upravovat, ale je automaticky generován na základě údajů doplněných u konkrétního produktu.
Kde najdete xml feed, a jak jej použít pro napojení na srovnávače zboží, je podrobně popsáno v našem článku Napojení na srovnávače zboží.
Aby bylo možné parametry produktů přidat, je třeba si nejprve aktivovat v administraci webu Funkce pro experty. Ty aktivujete v sekci Nastavení → Nastavení prostředí na záložce Nastavení.
Podívejte se na náš článek Funkce pro experty, kde najdete podrobné informace k této funkci.
Doplnění parametrů produktu provedete v jednoduchém rozhraní, které najdete v detailu konkrétního produktu v záložce /Nastavení/
Pro nastavení parametrů pro srovnávače jsou pro vás důležité poslední dvě položky a to Typ názvu varianty a Dodatečné vlastnosti pro srovnávače.
Pokud chcete nastavit podrobnější parametry, vyberte možnost Typ názvu varianty: Bez určení a v Dodatečné vlastnosti pro srovnávače doplníte konkrétní parametry.
Jednotlivé parametry vkládejte vždy na samostatný řádek ve formátu název parametru a jeho hodnota. Název a hodnotu oddělujte dvojtečkou.
Možnosti jednotlivých parametrů uvádí vždy konkrétní srovnávač.
Chci nastavit barvu
barva:červená
Chci nastavit velikost
Velikost:XXL
Veliost:EU 42
Chci nastavit distribuci:
Distribuce:EU
Srovnávač zboží Heureka.cz zobrazuje vaše produkty na základě XML feedu, který se na inPage automaticky generuje podle produktů ve vašem eshopu. V případě, že Heureka.cz nechce vaše produkty spárovat, můžete si přímo upravit kategorie, které se do feedu zapíší a odešlou.
Kategorie jsou cesty vnoření, kde se váš produkt na Heureka.cz zobrazí. Ve feedu jde o část <CATEGORYTEXT>. Přesný postup, co do kategorií napsat, najdete v nápovědě na Heureka.cz. V administraci inPage při editaci kategorie je v sekci Srovnávače zboží nachystaný prázdný řádek označený jako Heureka kategorie.
Cokoliv do řádku napíšete, následně feed upraví pro všechny produkty v této kategorii. U nadřazených kategorií se upraví pouze produkty a další kategorie uvnitř to neovlivní.
Pokud necháte řádek prázdný, do feedu se automaticky vypíše cesta dle kategorií na webu.
Doufáme, že tato funkcionalita vám pomůže s lepší dohledatelností vašich produktů ve srovnávačích.
Vážený návštěvníku, potvrzením pomocí tlačítka OK udělujete souhlas nám a našim partnerům s použitím cookies pro nezbytné, analytické a marketingové účely na tomto zařízení. Volbou Nastavení můžete sami určit, jaké skupiny cookies je možné zpracovávat, popřípadě jejich zpracování úplně zakázat. Ukládání nezbytných cookies probíhá vždy, a to v zájmu zachování funkčnosti webové prezentace.
V tomto okně můžete zvolit kategorie cookies v souladu s vlastními preferencemi.
Tyto cookies zajišťují bezchybný provoz našich webových stránek. Umožňují například vložení služby do objednávky, ukládání dat s ohledem na bezpečnost webu, přihlašování k webu a podobně. Nezbytné cookies nelze deaktivovat, jelikož by došlo k narušení správného fungování webu.
Preferenční cookies umožňují, aby si webová stránka zapamatovala informace, které mění, jak se webová stránka chová nebo jak vypadá. Je to například preferovaný jazyk nebo region, kde se nacházíte.
Díky nástrojům jakými jsou například Google analytics můžeme sledovat, jak stránky používáte, z jakých zdrojů a technologií. Na základě těchto dat můžeme web neustále vylepšovat, aby byl pro vás co nejpřívětivější. Veškerá data jsou anonymizována, konkrétní uživatele tedy identifikovat nemůžeme.
Společně s nástroji třetích stran můžeme zobrazovat vámi preferované reklamy v partnerských sítích přesně dle vašich zájmů. V případě nesouhlasu je vysoce pravděpodobné, že vaše zájmy a preference nebudou zohledněny a bude se vám reklama zobrazovat plošně. Veškeré profily vašich zájmů jsou pseudonymizované, díky tomu není možná bezprostřední identifikace vaší osoby.